I'm leaving

Far till Stockholm idag med Erika, helt underbart! Fast först ska man klara av skoldagen, vi får väl se hur det går. Är hungrig som ett as, men idag är det en dag då mat inte tilltalar mig, synd för jag är HUNGRIG! Får väl tvinga i mig nån macka på skolan eller nått. Kan ju inte gå hunrig en hel dag även fast jag blir äcklad vid tanken av mat. Kanske är nervositeten som spökar? Är ganska säker på att jag stava fel där, men jag bryr mig inte. För så hyper är jag just nu!

Mamma ska städa ur min lägenhet i Bureå åt mig, guld värd, bara för att jag skulle få sova en natt längre i Piteå och slippa åka buss när jag mådde kasst. Tack! Men hon kommer nog inte tacka mig när hon kommer hit, det var så fint och städat när jag kom hit igår, nu är det ett kaos. Det hade nog blivit bättre ifall hon INTE hade bett mig att börja packa ner massa saker.

http://skatanstankar.files.wordpress.com/2009/06/xx080207-sj.jpg

TUTU! Vi ses i Stockholm!


Trevlig resa=)

2010-04-21 // 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback