I'm skeå

Tyvärr så är jag tillbaka i Skellefteå, vilket är tråkigt, för jag HATAR staden Skellefteå. Skitstad. Hehe. Blivit dåligt med uppdateringa eftersom jag inte riktigt har haft tillgång till internet. Bara på torsdagen. Typ.

Vi hade det hur kul som helst i Stockholm, på torsdagen var vi då på John Bauer och sen for vi ut till stan och åt på Taco Bar, sen till Lidingö för att klippa mig hos Mari. Blev oerhört nöjd, även fast jag bara klippte topparna, men det känns sådär kort som det alltid känns när man just har klippt sig. Och kvällen avslutades med ett vinglas på Stabil eftersom jag fyllde år då. Arton år, känner ingen skillnad whatsoever.

På fredagen träffade vi upp Erikas kompis Erik och gick på stan med honom ett tag. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, Jo! Vi skulle ut men vi skippade det och satt hemma i lägenheten istället och käkade godis. Mhm, gillas. Haha. Vad gör man sin första fredag som artonåring i Stockholm? Jo, man sitter hemma!

Lördagen så strosade vi runt stan, och jag letade efter en jacka på fredagen men jag hittade fan ingen! Så då köpte jag en bok istället på mitt favoritbutik i hela Sthlm. Science Fiction Bokhandeln! <3 Me like! Sen tog  vi kort på riksdagen (turist varning?????)... Det var kul! Sen skulle vi leta efter rosenbad men vi gav upp, och vad hittar vi då?! ROSENBAD.... Ojojojojoj.


Vi älskar Stockholm=)!!!

Skellefteå är bajs!!!

2010-04-27 // 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback