I'm Stockholm

Sitter i morfars lägenhet och väntar spänt för att Erika ska bli klar så att vi får dra vidare. Jag är lite nervös men ändå inte lika mycket som jag trodde att jag skulle vara. Men det kommer väl snart.

Tågresan var gode lugn men dock hade vi en söt unge i kupen som inte var så söt när hon fick sina utbrott ibland. Hehe, det är sånt man får tåla helt enkelt!

Idag fyller jag år... Nu är jag gammal, buhu! Förut var man ju ung och vacker, nu är man gammal och grå! Jag? Grå?! Tss! Kommer aldrig att hända, färgchock here I come!

Och så en liten språkkurs.... heheh. Patoa(?) Jamaicas språk, och hur säger man "What's up?" Jo! Såhär! WAGWAM! Vettetusan hur det stavas, men nått sånt där i alla fall!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback