I'm update

Vet, dåligt uppdatering! Har haft annat för mig! Eller så säger jag sanningen (som en speciell borde testa på) istället för att ljuga, jag har bara inte orkat uppdatera. Enkelt att säga sanningen måste jag säga, enklare än att ljuga! Hatar när man VET att nån ljuger fast man vill bara inte säga något för att det skulle starta ett onödigt bråk. Arg Cecilia= INTE OKEJ!

Vad gör jag? Lyssnar på Marina and the Diamonds, awesome. Mycket bra musik enligt mig själv. Men inget slår såklart Paramore!

Påsklov vilket är härligt! Skönt med inget bråk i skolan och onödigt tjaffs. John Bauer i Sthlm har dessutom en plats åt mig, så nu ska jag ner dit om kanske två-tre veckor för att spana in skolan. Så det blir härligt! Förhoppningsvis kanske Erika också får en plats, för då skulle allt vara perfekt! Vill att Erika ska gå med mig i sthlm, för hon får mig glad och positiv till en hel del negativa saker. Utan Erika hade jag nog hamnat i nått koma och aldrig mer vaknat. Haha. Dramatiskt? En aning, ja!





Sv: Tack CC =) Jo, jag vet att du gillar mig som jag är:) Jag är bra på överdriva ibnald kanske :p

2010-04-03 // 17:04:37
» Erika

Jaa alltså helvetes. Det första jag ska göra när skolan börjar om är att prata med syven, frågan är ju om hon kommer få nåt gjort innan skolavslutningen, hon har ju så mycket möten du vet xD HAHAH



Iallafall, jag hoppas det finns en plats till mig också! Då är det du och jag pluttan<3 genom eld och vatten och sånt ^^ lera också kanske!

2010-04-05 // 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback