I'm suprising

Och inte bara börjar jag blogga igen! Utan jag bloggar två gånger på en dag! Jag är helt fantastisk! Buga för mig era kapitalistsvin! Buga och be om nåd!
(Har ingen aning om vars det där kom men det kändes passande...)

Glömde nästan bort varför jag uppdaterar igen.. Hm! Inte okej, men det funkar. Jo, jag dödade en spindel nyss, jag är så fucking stolt över mig själv. Vilket jag borde vara då jag har typ spindelfobi plus femtio andra fobier. Det finns typ helt sjuka fobier alltså. Så som fobi mot bananer och mot färgen röd.

Finns helt sjukt roliga också. så som;
Aerophobia- Fear of swallowing air
Basophobia- Fear of walking
Cibophobia- Fear of food - kan bli jobbigt...
Hypnophobia- Fear of sleep - kan bli ännu jobbigare.

Pteromerhanophobia : Fear of flying - frågan är då, rädd för att flyga som en fågel eller rädd för att flyga i ett flygplan. Dom gav inte någon precis förklaring för vilken flygning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback