I'm back

Tillbaka i storstan äntligen! Tyvärr kommer jag hem till en besviken Erika som berättar för mig vad som har hänt med våran lägenhet, äggskal i sängen och äggulor på toaletten efter besök från Skellefteå. Dessutom har mitt vin blivit uppdrucket vilket jag finner är himla enerverande då jag inte har blivit tillfrågad om det fick bli uppdrucket av någon annan utan bara taget från mig, utan någon consideration so to speak. Nu är det inte det att det bara var lite kvar, det var det att det blev drucket från utan frågan. (Det är inte Erika som har tagit)

Men det problemet är löst då pengar ska sättas in på mitt konto som just nu är ganska så tomt efter julshopping till tio ungar plus present till en av ungarna. Gu' vad dessa ungar borde vara glada då jag praktiskt taget spenderar alla mina studiepengar till dem.



Jag och älskade Malin!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback