I'm christmas

It's christmas time, the stars are bright, it's christmas time... öh, bubbles ifall ni undrar vilken låt detta var jag nyss skrev upp. Oh SILENT NIGHT! erhm. Som sagt. Nej, menar ajg ju, kan inte ens stava, orkar inte sudda tillbaka för att stava om. Grymt jobbigt. Det hatar jag med bläck, för då kan man tamefan inte sudda, och ännu mer irriterande är det när man löser korsordet i Metro eller Stockholm city och använder bläck. För då är det köööört! Det slutar alltid med att jag tar en ny tidning för att korrigera felen i en helt ny fantastisk vacker obläckad tidning. Dramatisk? Nääh, jag kan mer, vänta bara.

Pyntade julgranen igår, dock så förstör papi den med en massa TJEJIGT glitter, usch, usch, usch! Varför ska man ha glitter i granen? Det förstör endast. Och hans jävla julgranskulor i endast guld och rött, mestadels rött, det blir inte symmetriskt när det är mer röda än guldiga! Guldiga är inte ett ord, men det får duga. Nåja, hade jag fått bestämma hade vi åtminstone haft en fin gran! MEN NÄÄÄ! Slipp då.

Funderar på att bojkotta Sverige efter studenten på en gång, göra au pair i england låter som en lockande idé. Kan jag komma in i englands livet på en gång. Ser ni hur lat jag är? Orkar inte ens skriva stort e på england. Så lat är jag just nu. Undrar om man typ hädar om man inte skriver stort e... en tanke bara. ta't lugnt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback