I'm pissed

Jag har helt allvarligt inte jävla problem med dig, men varför ska du ändå kunna snirkla in dig i mina fucking jävla tankar varenda dag! Blir så grymt irriterad på mig själv att jag hela tiden tänker på den där jävla subban att det är fullkomligt sjukt! Varenda jävla gång någon ens säger hennes namn så kan det bara flyga tretton tusen förolämpningar som jag vill uttrycka men som jag inte kan säga. (Då denne person är flera mil härifrån så är det olämpligt att skrika ut dem i luften när hon säkerligen inte kommer att få höra dessa uttänka förolämpningar.)
Seriöst så tror jag att det behöver rensas i luften, ansikte mot ansikte, bara för att jag äntligen ska kunna släppa detta problem! Jag vill inte vara småaktig och omogen men jag kan inte hjälpa mig att bete mig som ett barn när det gäller denna person! Hon är så enerverande och tidskrävande framförallt och hon är inte ens i närheten av mig!

We can always tell when you are lying. Your lips move. I believe in respect for the dead; in fact, I could only respect you if you WERE dead.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback