I'm torn

Jag älskar Piteå, det gör jag verkligen, staden är magisk, tyvärr så är det inte så med stadens invånare. Om jag vill leva mitt liv genom att bli huggen i ryggen hela tiden, då skulle jag aldrig ha flyttat därifrån. Och nu bor jag i Stockholm där man åtminstone kan vara anonym och inte behöva kolla bakom sig hela tiden. Jag har aldrig mått så bra -fysiskt och psykiskt- som jag har mått sen jag flyttade dit. Och jag känner att jag aldrig kommer att kunna må bättre än nu, för just nu är jag så himla lycklig!

Vi får väl se vad som händer efter studenten, om jag nu börjar på universitet för ekonomi eller om jag tar mig direkt till England, spännande kommer det nog att bli. Min framtid är i mina händer och jag känner att just nu så skulle jag kunna klara allt!


» Mami

Glöm aldrig det....

2011-01-02 // 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback