I'm angry

Vi har lagt ut våran lägenhet eftersom Hannah har skaffat ny. Och eftersom vi ska ändå flytta ut ur den till skolans slut hursomhelst. Men nu händer en MASSA SAKER som jag inte ens har fått reda på. Jag trodde i alla fall att jag skulle bo kvar här tills sista april. Men tydligen inte, för nu har andra bestämt andra saker utan att varken informera mig eller min mamma. Jag blir så himla arg! Ska jag nu helt plötsligt bo ute på gatan bara för att någon annan vill ha bort lägenheten så fort som möjligt? Det är inte rimligt!

Och visst får Hannah flytta ut härifrån men det är bara det att ett muntligt avtal är ett avtal och jag känner bara att ingen bryr sig om vad som händer med mig. Det är INTE rätt att dom bara kan ta en massa beslut bara för att dom står på skebo avtalen. Om det hade varit tvärtom då hade det varit lika livat som för dom. Jag är väldigt arg och framför allt BESVIKEN över allt som händer nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback