I'm back

Tillbaka i Skeå då. Idag sa vi upp lägenheten och vi ska vara ute den sista april. Det betyder att jag måste hitta en sängplats i Skeå tills skolan är slut. Jag tokvägrar att pendla, det är alldeles för jobbigt och tidskrävande. Nåja, om inte annat så får jag väl sova ute på gatan.

Jag har försökt ringa mami och prata med henne men hon vägrar ju förfan att svara! Blir så förbannad! KAN MAN INTE SVARA I EN JÄVLA TELEFON NÄR MAN ÄR LEDIG, VARFÖR HAR MAN EN DÅ?! Det är min lilla fråga.

Sara är här i lägenheten. Nice. Hon har sovit lite granna, hon snarkar JÄTTE högt. haha. nu kommer hon väl döda mig när hon förstår att jag har skrivit det så alla kan se det. Moget. Men något... Vad ska vi äta då? Ingen aning, får väl hitta på något. Har köpt nudlar iaf idag. Haha. Och både jag och Sara har köpt smör! Så nu har vi TVÅ smörpaket!


Fan vad synd att jag hann åka hem innan jag såg det där Cissi lilla.. Längtar redan tills jag träffar dig nästa gång din lilla pundare, då blir det pundknäckardags, hehe.

2010-02-05 // 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback