I'm free

Jag är ledig på fredag och funderar därför på att fara till Piteå på antingen torsdag kväll eller fredag morgon. Och så har jag bokat tid på vårdcentralen för mina konstanta huvudvärkar. Jag är less på dom. Allt jag gör när jag är hemma är att sova typ. Jag ligger efter som FAN i mitt skolarbete och allting. Det är inte okej. Allt är förbannat stressigt nu och helst av allt vill jag bara ta ledigt en vecka och fara till stockholm bara för att vara där. Inte typ gå på stan utan att bara hänga där. Men då ska man ha pengar till resan vilket är inget jag har eller mina föräldrar. Men man får ju drömma.


Fjäderholmarna, där var vi sommar. En skärgård i stockholm. LOVE IT! <3<3<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback