I'm hmm

Idag såg jag en jättesnygg väska på Åhlens! Den kosta fan bara 49 kronor, och den är en sån väska jag vill ha till sommaren. Den var såklart på rea eftersom den bara kosta 49 kronor. Får väl se ifall jag köper den, det beror väl på ifall den finns kvar på måndag. Om den inte gör det blir jag väldigt vred.

Dessutom så kom det mormorer och plingade på idag. Dom kunde knappt prata utan att stamma så jag lyssnade och försökte le hela tiden. Okej, jag är troende kristen och allt, men jag gillar inte att folk tränger sig på så. Men jag fick en sådan medkänsla när dom knappt kunde prata utan att stamma och tappa bort sig, så jag lyssnade och tog emot en bok av dom. Sen ville dom komma in och fortsätta prata och då drog jag till en lögn att jag hade gäster, vilket jag inte hade. Men dom ska vara glada att jag ens lyssnade på dom och tog emot en bok som jag inte ens vill ha. Och jag som inte kan kasta böcker, så nu får den väl ligga här och skruttna, eller så tar jag med den till papi. Hihi.

Ungefär sådär såg väskan ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback