I'm hurt

Gaaah, jag har typ käkat bara värktabletter idag. Men jag har inte käkat två på gången, så mamma, du kan andas. Jag har alltid käkat två Ipren, men det ska man visste inte göra sa min mami för ett tag sen. Det gäller tydligen bara med Alvedon. Men Ipren förfan! Haha.

Hannah kommer snart hem så då ska det städas eftersom äckelskebo (hihi) ska hit imorgon och kolla på lägenheten. Och då kan det ju inte se ut som en katastrof, eller det kan det väl. Men då får dom ju se vilka slusk vi egentligen är. Inte bra det! Måste hålla upp fasaden om att vi är små renliga tjejer. Okej, jag är kort... Min lillasyster är typ längre än mig. Jag tror jag dör. Av smärta, inte av hon är nästan längre än mig. Okej.... ni kom på mig, jag dör av båda två.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback