I'm laughing

Åhni, nu har ni allt missat nått. Min penna föll på golvet medan jag sitter i sängen. Jag tänker då, jag ska ta upp pennan utan att nudda i marken! Oooh, så smart ide. Inte nog smart tydligen, för jag får tag på pennan men samtidigt faller jag från sängen, slår huvudet i borden och SPLATT ner på marken.

Jag kollar alldeles chockad upp mot sängen och förväntar mig att någon ska ha suttit där, som om jag har blivit ner puttad. Men icke, så var det inte. Och vet ni vad jag gör? jag börjar ASGARVA. hahahaa, så nu har jag ont i huvudet också....


» Mami

tror det är dags att flytta hem , här hemma har vi sängar som inte puttar ut folk på golvet

2010-02-11 // 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback