I'm relieved

Som tur så var det bara ett missförstånd mellan Hannah och hennes mamma, antar jag? Eftersom hennes mamma sa helt annat till min mamma. Nåja, jag bryr mig inte, bara jag får bo i min lägenhet tills den sista april.

Sara far hem idag. :( Tråkigt tråkigt. Och så ska vi vara med klassen på fredag och ha kul, men jag har inga pengar. Så jag skippar nog det. Hihi. Man måste ju som ha pengar och det är pengar som jag inte har. Tyvärr så kan jag inte helt random gå och råna en bank bara sådär. Det funkar som inte i längden. Då blir det en massa rättegångar och så kanske jag hamnar i fängelse. Och det skulle ju vara förjävligt rent ut av.



» Mami

Vilken tur att du har en snäll mamma då....så du slipper råna banker.

Money is coming soon

2010-02-03 // 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback