I'm totally

awesome. Eller så inte. Nu låtsas vi som om att jag är bra! Okej? Erika, sluta nu vara så sné, var på g! HAHA, det rimma. I mitt huvud iaf.

Nej, nu är jag hemma. Alla taggar för klassfest utom jag, för jag är en tråkmåns. Jag vill inte vara bland alla fyllesvin medan jag är duktig som alltid och är nykter. Kan man bara vara nykterist ifall man har varit alkoholist? Bra fråga det där. Jag blir inte ledsen ifall ni kan svaret och skiver det till mig. Inte alls.

Nåja, jag tröstdricker min ÄKTA(läs: mamma)cola. Mums! Och så har jag köpt lite godis, det är ju trots allt fredag. Vad gör mig lite ledsen är jag hittar fan ingenstans man kan köpa Banana skidz utom på skolan. Och det är tragiskt! Ack så tragiskt! Önskar mig en hel låda banana skidz på min födelsedag och en kamera.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback