I´m headache

Gah, mitt huvud, det sprängs, inte igen tänker jag bara! Jag har ALLTID ont i huvudet och det suger! Det är irriterande och det gör ont! Och när vanliga värktabletter inte funkar vad fan ska man göra då? Ugguuhh...

Nå, till bättre nyheter, igår var jag inte med på skidor, jag har ju fan inga ytterkläder med mig eller några mjukisbyxor, allt är ju i Piteå! Inte bra fast mycket bra för mig, det betyder att jag skjuter upp att åka skidor! Hihihih. Andra bra nyheten är att jag fick MVG på mitt svenska prov och jag var en poäng från MVG på engelska nationella proven, det sög fast jag fick ju iaf STARKT VG, så det får räcka. Och den sista bra nyheten är att jag fick min äckliga matte lektion på onsdagar flyttad till tisdagar så nu har jag inte längre ett fett stort hål där! Yay!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback