I´m movie

har sett både Avatar och 2012, sjukt bra filmer! Awesome!

har också fyllt på med Ipod med lite mer låtar, är så tråkigt när man bara har samma låtar hela tiden. uttråkigt liksom!

Rolig sak; Mamma skulle köpa cheesballs och Cola till mig, jag dricker bara riktig cola dessutom. Då kommer hon hem, jag frågar henne har du köpt cheeseballs och cola? Hon; Nej! bara Colan! Jag blir som sur och jaha, nåja, colan är ju den viktigaste saken.
Och sen kommer hon in i mitt rum för att göra mig glad så visar hon colan. Jag stirrar på colan och mamma, pappa kommer. Han: Jaha, skulle du köpa den till Cissi? Hon dricker bara riktig cola. Typ.

SÅ HADE HON INTE KÖPT JÄVLA CHEESEBALLS OCH KÖPT FAKECOLA! Tur för kvinnan att jag älskar henne och att det inte är långt till konsum! :d <3


Förlåt

2010-01-04 // 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback