I'm bored

1.Vad heter du, och vilka är dina vanligaste smeknamn? Cecilia, Cissi öööh, pucko.

2. Vilken tid på dygnet föddes du? Bra fråga, nästa! Åh, tack

3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är de? Carolin 19, charlotte, 13 och redan fjortis

4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans? inga pengar alls. haha

5. Var bor du? Skellefteå och Piteå

6. Har du alltid bott i samma kommun? Nope, inte nu iaf!

7. Gillar du att bo där du bor nu? Njaa, det är typ ödeplats.

8. När du är 45, var bor du då? I England

9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? LÄTT! eller så inte...

10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör? Haha, nej!!

11. Har du någon gång provat droger? Aldrig och kommer aldrig!

12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem? Tss, never ever gonna happen!

13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är? HAHAHAHA. Njaa, nej!

14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är? Oja, fantiserar om det! :D

15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? mitt hår, fast det kanske inte är en kroppsdel?

16. Vilken/a är din/a favoritfärg? Gul och grön!

17. Vilken är din favoritårstid? Sommar!

18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor? 23/1 2010

19. Varifrån kopierade du dessa frågor? ouch, kommer inte ihåg!

20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt? Summer wine


RELATIONER
21. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Mami tror jag.

22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner? Of course!

23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Nope.

24. Älskar du båda dina föräldrar? Neej, jag tycker inte om min mami, skojja, jo det gör jag

25. Hur länge har du känt din äldsta vän? ingen anig!

26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Klart man kan, jag har ju pingviner!

27. Är du kär just nu? Nope! : )

28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Det har jag inte

29. Vilken relation har du till dina klasskamrater/arbetskamrater? Familjen typ!

30. Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Beror väl på!

MOBILEN
31. Vad har du för mobiloperatör? Halebop

32. För hur mycket ringer du i månaden? Alldeles för mycket

33. Hur många sms skickar du i månaden? Alldeles för mycket

34. Vem pratar du oftast i telefon med? Mami

35. Vad står det i ditt senast inkomna sms? När ska du fara?

36. Vilka kontakter har du som börjar på S? 17 st så jag orkar inte rabbla upp alla

37. Har du haft en 3310? OJA! MIN KÄRLEK! OCH MIN FÖRSTA MOBIL! <3<3<3<3<3

38. Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen? Jag har ingen BDB

39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer? Jarrå, men ibland glömmer jag bort!

40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil? Jag har ingen internet mobil!

PERSONER
41. Vem vill du se som julvärd julen 2009? 2009 har redan varit :O

42. Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Maud!!

43. Vilka är dina förebilder? Ärligt talat? Min mami faktiskt! haha

44. Är det synd om Kikki Danielsson? Vem är det?

45. Är det synd om Lars Danielsson? kolla ovanför!

46. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Olof Palme, Göran Persson, Fredrik Reinfeldt, öööh.....

47. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Hannah är inte smart så nej! ;)

EGENDOMLIGA SAKER
48. Har du en speciell relation till A/K-brunnar? HAHAHAHHAHAHA, jag fatta fan inte först!

49. Känner du att du ibland har tvångstankar? har... volymen är min värsta fiende.

50. Har du saker du måste göra innan du kan sova? gå på toa och borsta tänderna!

51. Har du en speciell relation till talet "747"? nej...?

52. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då? Love it!

53. Är du hypokondriker? Nej, men jag är överdramatisk!

54. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra? Flera... hihihi

55. Har någon sagt att du är konstig? Flera varje dag!

57. Försöker du vara annorlunda? Jag försöker inte, jag är!

58. Klär du dig medvetet annorlunda? hmph, hur klär man sig annorlunda?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback