I'm laughing

Jag och Hannah åker buss. Helt plötsligt ser jag någonting i skogen, jag typ halvställer mig upp och så börjar jag asgarva i bussen.
Hannah: vad?
Jag: Jag såg någonting i skogen!
Hannah: Okej?
Jag: Ja!..... .... Jag tror jag hallucinerar. Den såg plastig ut.
Hannah: Hahahaha, *sätter in sina pluggar i öronen och kollar ut genom fönstret som om ingenting har hänt*
Jag däremot fortsätter fnissa åt mina dumheter.

Jag har diskat och ska sätta in disken i skåpen. Jag öppnar luckan och BAM! En kopp i huvudet som sedan flyger ner på vasken och splittras till bitar på golvet.
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Faller ner på golvet, Hannah kommer in springades och ser på golvet. Hon börjar såklart skratta, (tror hon gillar när jag gör illa mig) och frågar vad fan hände. Jag förklarar, jag kollar sedan på mina fingrar.
Jag: Jag bröt en nagel......


Jag pratar med mamma om vad som hände under diskningen, helt flummig berättar jag då allt.
Jag: JA! Och jag ba, jag bröt en nagel, alltså bara en flisa... ahahaha, jag bröt nageln!
....
....
....
Jag övertydlig och seriös: Varför skrattar inte du?

Jag: Kom ihåg att dammsuga toan.
Hannah tittar helt uppgiven på mig.
Hannah: Jag har just stått i en kvart och försökt trycka in den lilla jävla dammsugaren i det där jävla fittskåpet.
Jag: ... ... ...
Hannah: Men jag kan plocka för hand
Jag: ... ... ...  okej.


Men ge dig :) Du är min bästis :) Du vet exakt vem jag menar :D

2010-01-30 // 13:47:56

sv: Tack :) Då vet jag...Fast jag är ändå på skolan:(

2010-01-31 // 15:30:24

Snäll du är :) men du behöver inte stanna bara för min skull...

2010-01-31 // 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback