I'm done

NU! Nu har jag fått sommarlov, vilket är helt fantastiskt! Eller, officiellt får jag det på fredag, men hush! Det nämner vi inte. Jag har varit mycket snäll idag, enligt mig själv förvisso. Och vad var denna jättesnälla sak som jag har gjort? Jo, jag har köpt blommor och tårta åt Nybergs för att säga tack för att jag har fått sova hos dom och äta och allting som ingår där emellan! En helt fantastisk familj, nästan lika bra som min. Nästan! Haha!

Nu till tråkigare saker. Min gammelfarmor dog i helgen. Det var inte så kul. Jag har inte träffat henne så många gånger men dom gångerna jag kommer ihåg att jag har träffat henne så har jag gillat henne grymt mycket. Även om hon har kallat mig för Jessica (min mamma). Det är även hennes lägenhet jag kommer att bo i när jag flyttar till Stockholm (om mindre än två veckor! Yay!). Dock så var det redan bestämt innan hon dog. Tack och lov så dog hon stillsamt och av ålder. Om minnet räcker till så skulle hon fylla 93 i december så hon var inte ung precis. Men det är lika sorgligt för det när någon i ens släkt dör.

Jag får nöja mig med att hon gör Conny sällskap där uppe i himlen och jag hoppas dom har det bra! <3


Jag tror dom har det helt awesome dära uppe tillsammans! <3

2010-06-08 // 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback