I'm done

Har just gjort klart den sista restuppgiften jag hade kvar. Dock hade jag bara två totalt, men det känns ändå skönt, varför? FÖR NU HAR JAG JÄVLAT NADA KVAR! Jag kan (om jag vill) sova genom dom resterande lektioner för det är bara betygsnack och det känns så himla härligt!

Vad som är mindre härligt är dock att jag måste börja gå hos en sjukgymnast två eller tre veckor för min höft. Jag har tydligen nån inflammation, eller överansträngning eller nått i höftböjbenet... Det låter påhittat måste jag säga, men det var det han sa att det var, tydligen. Så jag ska dit igen imorgon för att... tro det eller ej... träna! USCH! Jag hatar att träna. Tänk att jag för väldigt längesen träna ungefär fem gånger i veckan totalt. Det är helt sjukt nu när jag tänker på det. Att man orka!

http://simonsrunningtour.files.wordpress.com/2009/12/jogging.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback