I'm grandma

Okej, ta det lugnt. Jag har inga barn, och därför logiskt sett så kan jag inte bli mormor/farmor... Nu, till det absolut viktigaste beskedet som har hänt hitills i mitt liv! *trumvirvel* Jag kom in på John Bauer! Så nu ska jag skicka in mina individuella val, och ta mig igenom den sista veckan, nej förlåt, sista dagen i skolan på tisdag. Sen om kanske en vecka eller två flyttar jag till Stockholm!
Dock vet jag inte om Erika följer med då eller om hon kommer senare. Hursomhelst, så far jag dit i alla fall!

Mami, Papi, Challe och Carro kommer också ner, veckan innan midsommar tror jag. Då ska vi på kolmården och då ska jag få se pingviner... Aaah, nog för att jag redan har fyra egna men... Kolmårdenspingviner, dom är något riktigt annorlunda det! Och så ska jag få se Tigrar som hoppar genom ringar av eld! Hepp... Det skulle jag tydligen inte få göra. Nåja! Nästa gång kanske!

Nej, nu ska jag äta frukost och klä på mig med kläder- ooh, vilket smart ide! Sen drar jag till mormor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback