I'm vacation

Hade ingen aning vad jag skulle skriva som rubrik, så det fick bli det där.

Min examens kväll var helt fantastiskt utom att min bästis Erika blev attackerad av någon brud. Och om jag får reda på vem det är så kommer jag att ta ett allvarligt snack med den där bruden, för sådär gör ingen mot någon annan person överhuvudtaget, och ännu mindre mot min bästis. Så är det bara.

Imorgon ska jag börja rensa ut garderoben och börja packa inför min flyttning till Stockholm, börja fundera ut vad jag ska ta med mig när jag far ner ensam. Sen ska min familj fara ner så då kommer dom säkert att få ta ner mer. Men allt måste ju som fixas till och rensas ut. För, jag tror inte att jag kommer att flytta tillbaka till Piteå.
Min mormor och moster Jennifer sa på Sveriges Nationaldag att det alltid har känts som om jag är en Stockholmstjej, eller, "storstadstjej", och jag håller med. För jag känner att jag kan inte vara som jag egentligen vill vara i såna här småa städer.

Så se upp Stockholm (och England om nått år), here I come!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback