I'm chatting

Cecilia

jag är pissnödig

12:43pmSara

jag med

hahaha

12:44pmCecilia

jag orkar inte gå och pissa

12:43pmSara

inte jag heller

men jag måste

12:44pmCecilia

score

inte jag

jag vägrar

är du på toa nu?

12:46pmCecilia

jag är inte det

funderar dock på att ta med datorn in till toan

fast jag har ju så dåligt batteri

12:46pmSara

hahahahahahhaha

databeroende?

;);)

sluta spela cs cissi..

12:47pmCecilia

wow....

12:46pmSara

du kan bli skjutgalen och skjuthota skolan!

jaja

12:47pmCecilia

jag <3<3 Wow

....

12:47pmSara

jag <3<3 toaletten nu snart

 

 

 

Såhär ser konversationer mellan mig och Sara ut, och den här är ganska fin för att vara oss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback