I'm cleaning

Eller inte jag, men Rosa ska när dom snart kommer hit. Sara och Rosa alltså. Så himla nice! Har ju lämnat disk med flit bara för att hon ska få arbeta lite. Så omtänksam jag är alltså! Haha. Om min mami hade körkort så skulle jag tvinga henne att köra hit varje vecka bara för att städa. Bajs att hon inte har det, JAG VET! HON KAN JU TA MIN MOPPE! Oooh, så smart jag är! Geniet alltså!

Två lektioners dag, givande? Nej! Men skitsamma! Skola som skola säger jag. Försöker komma på något intressant att skriva, men jag kommer aldrig på något. För inget jag skriver är ju särskilt intressant, varför har jag ens blogg? Jo, för jag glömmer bort allt och då kan det vara bra att skriva upp det nånstans så att man kommer ihåg, liksom. Dude.


Mums, speciellt han till höger. Grr.. Dregel....


» Mami

Moahahaha, man måste ju ha moppe kort också....det har jag ju inte helle så det är kört med städ hjälp

2010-03-17 // 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback