I'm falling

Skulle gå till konsum och köpa en cola, kände att suget var för stort. Det gick jättebra men något trögt att gå dit, jag hade dock vinden i med mig så jag fick inte all snöandes snö på mig. Hemvägen däremot... Snö i ansiktet, luvan som hela tiden faller back och jag har inga vantar. Jag missbedömmer en liten snöhög och tänker att jag kan visst gå över den. Icke sa nicke, för då ramla jag! SPLATT! Lät det och jag var begravd med ansiktet först i snön på backen. Vad gör jag? NEJ! COLAN! För påsen flög ju också iväg! Jag liksom försöker, (läs: försöker) hoppa upp smidigt och liksom hoppa till påsen med colan i. Jag får tag på påsen men till min förskräckelse ser jag att en bil har stannat mitt på vägen just uti mig och jag ser hur föraren liksom kollar frågandes på mig. Vill ni veta vad jag gör? Jag ger föraren en tummen upp och skyndar mig sen iväg.

Något spännande dag. Alltså.


» Mami

Söker desperat på blocket efter en rullator

2010-03-02 // 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback