I'm happy

YAY! Ni fattar inte hur mycket jag älskar min mami! She's the greatest! Och helt allvarlig, ni förstår inte hur glad hon har gjort mig! Jag ska kanske få gå mitt tredje och sista år på JB i stockholm! Yes!
Dock så håller jag på nu att skriva ett CV, det suger, för jag vet inte riktigt hur man gör. Haha. Och så försöker jag hitta sommarjobb i Stockholm som jag kan söka till. Antingen så kräver dom typ körkort, tre år på gymnasiet eller diverse olika kunskaper som jag inte har! Och det faller alltid på det sista! Och det sucks! Men jag letar på! Om nån vill ge mig ett sommarjobb i Stockholm så skriv mer än gärna! Om ni så vill att jag ska bli papperssorterare, fine! Det duger för mig! Cash är cash! Om det så får bli på Donken så får det bli det! Jag är inte kräsen precis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback