I'm losing

Jag pallar inte med den här huvudvärken mer alltså. Det är så grymt jobbigt och när jag dessutom för typ andra gången har spytt av min huvudvärk. Det brukar jag aldrig göra. Hela jävla tiden har man ont i huvudet och jag pallar knappt av skolan. Jag går bara dit för att jag måste och för att jag inte vill missa en massa bara på grund av huvudvärk! Eller migrän när det är det. Jag vet att jag klagar fruktansvärt mycket men testa gå med en ständig huvudvärk! Och jag vet att det inte är på grund av dålig sömn, för jag sover SÅ himla mycket bättre nu än vad jag gjorde förut. Det känns som om det bara kommer upp nya och nya problem så fort som dom gamla försvinner. Jävligt trist, men som sagt... fortsätt simma. Det är väl det man får göra.

Fick godkänt på mitt senaste matteprov om potenser, bra. Har fått reda på att jag kommer få ledigt på torsdagar då min samhällslektion och svenskalektion försvinner! Det är ju helt awesome! Sara och Rosa kommer imorgon, och Rosa ska städa åt mig. Det berätta Sara, vilket är bra för då slipper jag diska! Yay! Vad mer? Tjejkväll på fredag med Erika och Sara, längtar till lite girltalk!

Ska fortsätta se på Desperate Housewives nu när min huvudvärk ÄNTLIGEN har släppt.

Läskig kille som låter typ EXAKT som Johnny Cash!



» Mami

Puss gumman.

saknar dig, sköt om dig

Kram Mami

2010-03-16 // 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback