I'm psycho

Eh. Jag har ingen aning om vad som händer. Jag är hög. På Cola. Skolan suger. Bokningssytem mer. Fredag lika med lov. För långt dit. Måste. Överleva. Tills. Fredag. Försöker febrilt att andas. Försöker att överleva lektionen. Sista för dagen. Nej. Jag har inget stort problem. Inte idag. Kanske igår. Mest troligen imorgon. Akta er för snöbollar med AIDS. Hört att dom är farliga. Snön är jobbig. Vinden puttar mig till en annan värld. Där jag var i tio år. Borde nog höja dosen på medicin. Jag har ingen medicin. Kanske ska sälja mig själv för lite? Låter bra. Jag gör det. ... ... ... Done. Ouuuuuuh. Nu. Nu är jag normal igen.


» Mami

Okey......

2010-03-03 // 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback