I'm saturday

Jag och Sara har inte gjort något alls idag, utom att jag har kokat upp palt åt oss. Jag har suttit i sängen hela dagen annars, fast jag har duschat också. Vi gick typ och la oss igår innan tolv. Vi är typ gamla tanter.
Kvällen igår slutade i alla fall med att vi dansade till Roger Pontare, haha, en förbannat fin syn! Vi har nog dansat till den låten varje dag hon har varit här. Hihi.

Vad gör vi nu? Ser på någon fånig uttagning till Julia på tv. Sara ville se det, och man måste väl låta henne få bestämma nån gång över tv:n när hon inte har fått bestämma över musiken hela dagen. Jag har dunkat musik typ hela dagen!

Killar är som ballonger, antingen uppblåsta eller urblåsta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback