I'm school

Min buss till skolan går klockan tio så jag stressar lite granna nu. Hihi, dock har jag varit på vårdcentralen och allt dom kunde säga om min migrän och huvudvärk var, KÄKA TABLETTER typ. Inte okej! Jag ska fan inte bli en sån där som måste sitta och knappra på tabletter. Never!
Ide att ens ha vårdcentralen ifall det är allt dom kan säga... Så sjukt! Dom säger att jag ska ringa ifall jag vill ha receptbelagda tabletter, men hallå?! Det är ju inte det jag vill ha! Jag vill inte ha en massa tabletter för att få bort min migrän eller huvudvärk! Dessutom tål jag knappt ipren utan att jag mår som skit ett tag.

Nej, imorgon har jag prov! Regeringen, nice! Samhälls, got to love it! Allt som har med SO att göra är bra! Haha. Nej, nu ska jag käka frukost snabbt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback