I'm angry

Frågan är ju vad i helvete folk tänker med nu förtiden? Är det så förbannat svårt att kunna säga till att man vill göra ett arbete själv istället för att vara i den grupp som man först blev tilldelad? Är det så himla förbannat svårt att säga det kanske innan deadlinen är ute så att dom andra i gruppen vet att dom ska göra och inte göra?

Nu måste jag och Nadia göra det där förbannade politikpartierna igen för att en viss person inte kunde tänka lite och säga att "Nä, jag tror jag gör det själv, men jag säger inget till dom andra om det." Så nu har vi en himla restuppgift, på vilket vi bara kan få G på när vi lika gärna kunde ha fått MVG på den. Och när man dessutom har fått orden "Skicka ni dom partierna ni har gjort så gör jag resten och sen skickar in det", vilken jävla lögnare.

Och när man också har frågat, visst har du skickat in partierna? "Ja, det har jag." VARFÖR KAN MAN INTE SÄGA DÅ ISTÄLLET SANNINGEN?! Säg förfan då att du har gjort ett eget arbete så att VI kan göra klart det som DU inte gjorde så att vi åtminstonde kan få ett rättvist betyg!

Ni förstår säkert inget, men jag är bara så hima förbannad att folk fortfarande inte har en känsla för rätt eller fel när man går på gymnasiet.

Förskolenivå, mina kära vänner. Ursäkta, men nu ska jag gå och plugga på Alkoholhanterings provet...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback