I'm skellefte

Det blev lite hetsigt imorse då jag klockan 10.25 ser att bussen in till stan går 10.30 för att då hinna till bussen till Skellefteå som gick 11.05. Så jag sprang för att väcka Erika och började skrika på henne eftersom vi var tvungen att ta den bussen så att hon skulle hinna till sitt näringsläraprov. Dock så kunde mormor hämta oss istället kvart i elva, så Erika fick en kvart för att göra sig klar. Men vi hann då i alla fall!

Jag bojkottade inte Eurovision i lördags, det gick absolut inte. Jag bojkotta världens bästa tv-program? Aldrig! Det går inte an!

Imorgon har jag tid hos en sjukgymnast för att kolla upp min konstiga höft, som ger mig smärta hela tiden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback