I'm tired

Trött efter en dag i solen, eller efter dagarna. Mitt huvud är helt slutkört och jag känner faktiskt inte peppen att fara till skolan imorgon om det är en fin dag. Men det är bara att göras, vi har ju inte precis dom längsta dagarna, så det ska nog gå bra ändå.
Det enda tråkiga är att man börjar så tidigt, eller, att bussen till skolan går så tidigt, kvart i åtta. Och vi är tre stycken tjejer, två tjejer en kvinna, för att vara exakt, som ska göra sig iordning för dagen. Det blir lite svårt, man fightas om badrummet. Jag vinner aldrig, för jag blir alltid sist. Dock så är jag den som blir klar snabbast, kan bero på att jag har minst tid. Haha.
Men dock så har jag inget att klaga på, jag har en säng att sova vid, mat att äta varje dag, god mat, inte gorbys eller nudlar, lite mer varierande mat. Definitivt nyttigare mat.

Längtar tills examen och mitt kanske flyttande till Stockholm!

puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback