I'm tired

Sitter hos Carro & Magnus, ska sova här inatt. Imorgon far jag tillbaka till Skellfteå för skola i två dagar innan man får ledigt. Nice!

Idag har jag varit i Luleå med Mami & Papi, vi har sett fotboll och varit på storheden. Jag fick vara på Rusta, yay! Av någon konstigt anledning har jag en sjukt stor kärlek till namnet och affären Rusta. Heh, ni hör ju hur fint namnet är! Haha. Jag köpte mousse till mitt permanenta hår så att jag inte sliter det alldeles för mycket, det är alltså sånt där special mousse, hehe, eller nått. Det är iaf bra för håret, och det duger för mig.

Sen när vi kom hem så grillade vi kött, och åt potatissallad med tzatsiki till, Carro, Magnus och Elias var hemma hos oss då och åt med oss! Himla trevligt! Sen gick vi till dom :)

Nu ska jag vara lite social!


Säker på att jag har mascara på mina ögonbryn, dock inte säker! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback