I'm Piteå

Jag vet att jag har en alldeles för ofrekvent uppdatering, lev med det. På något sätt känns det som om att alla kommer att överleva ifall jag helt plötsligt skulle sluta andas av någon mysko anledning. Och om ni inte gör det. Skaffa er ett liv, tack! Det finns hur många roligare saker att göra än att läsa bloggar och sitta vid facebook! Till exempel att fara ut och ha kul med dina vänner! Har du inga vänner? Köp dig några, jag köpte mina på blocket.se, där har dom fina och billiga vänner på rea! Kaching!

Nu är jag alltså i Piteå, Norrland. Hur många gånger har jag inte fått höra frågor ifall norrland är ett land, inte mindre än tio i alla fall. Det är fortfarande lika roligt att lura idiotiska människor att vi har isbjörnar som husdjur och rider på renar till skolan. Kanske man borde säga att det är ett skämt innan man säger hejdå också kanske? Äschdå, de överlever nog ska vi se.
Har än inte hört något om plötsliga dödsfall på grund av lureri av isbjörnar i norrland, så det känns om ett safe joke.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback