I'm tired

Malin S kräver att jag uppdaterar oftare, varför? Självklart för att jag är så himla häftig. Något som inte är lika häftigt är att få sju sprutor inom loppet på trettio minuter och att inga av dom fungerar. Dom ska bedöva, just det ja, det kan jag stolt säga att det gör de inte alls det! De ger fan bara mer smärta. Varför gick jag dit? Jo, för att få bort smärtan, vad fick jag? Mer smärta! Är det någon mer än jag som ser det orimliga med detta? Hepp, kanske bara är jag.
Jag skrek, sparkades och grät så att jag nog skrämde dom två damerna som gav mig dessa sprutor. Har nog ärrat dom för livet, rätt åt de, för de har ärrat mig! Kommer för alltid att leva som Harry Potter, fast jag inte har ett synligt ärr, bara ett sånt där psykärr. Psykärr, är absolut säker på att det inte är ett ord. Men det funkar.

Sedan mötte Malin S upp mig och vi trallade vidare till mig där jag klagade och jämrade mig, men som hon stod ut! Tapper tjej alltså! Vi har bakat kladdkaka, ätit korv stroganoff och sett på Buffan. Finns det något bättre? Självklart, vi kunde har varit i Stockholm och det hade varit fredag dags för utgång!


Detta summerar upp min kväll, säsong sex avsnitt sex! En massa sex!


» malin

<3<3<3<3

PÖZZ!!

2010-11-23 // 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback