I'm breaking

Jag försökte bryta mig ur mitt mönster, men det gick inte så bra. Insåg detta när jag fastslog att det är helt omöjligt att bryta mig ur det. Varför? Jo, jag går i skolan. Allvarligt sjukt dumt idiotiskt att sluta skolan i tredje året när jag iår är nära att ta studenten. Jag känner inte taggen för att börja om skolan och gå i tre år till. Om någon gör det, grattis för er, ni har just fastslagit att ni är helt inkompetenta över att tänka över vad som är bäst för er själva.

Borde också helt allvarligt sluta skriva inlägg två-tre minuter innan jag ska nånstans. Erika är otroligt seg på morgonen. Vi skulle egentligen ha gått för, få se nu, åtta minuter sen. Ajaj, några kommer bli sena! Och jag är less på att bli sen, för vi blir det jämt känns det som. Funderar på att väcka Erika med en hink fylld med vatten över sig, då ska vi se ifall hon ligger och drar sig! Nej, så elak är jag inte... eller?



» Ch

Du borde hälla vatten på hon ;D

Blogga oftare! Din blogg e bättre än kissies.

2010-10-12 // 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback