I'm stallarholmen

Sitter just nu i Stallarholmen med min morfar, neta, Leif och Gittan. Dom är och hälsar på. Ikväll ska vi förbi Birgit och äta, hon fyller år så grattis till Birgit! På måndag sätter jag mig på tåget till Pite, vilket nästan känns jätte sorgligt i och med alla personer som jag vill vara nära just nu bor i Stockholm, men samtidigt alla personer som jag verkligen älskar och saknar bor i Pite.
Menmen, det är något man får stå ut med, jag älskar både städerna, kanske less på Piteå men jag har ju faktiskt bott där i sjutton år, så det är ju inte så konstigt.

Saknar hela min familj, utom mami och papi, för dom har jag träffat. Så att så fort jag kommer upp ska jag rusa till Carro och Elias och sen till Challeballe!


» Mami

Hmmmm, saknar du inte mig. det ska jag komma ihåg... :)

2010-10-31 // 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback