I'm writing

Min lillasyster vill ha ett inlägg varje dag, tror hon att jag hela tiden sitter framför datorn och har jävligt intressanta saker att skriva? Då har hon fel, jag har inte mycket att skriva eftersom jag gör praktiskt taget samma saker hela tiden. Vilket är, skolan, studera och supa. Oj, nu kommer min mami att börja gråta, då får hon göra det. För det är sant. Den månad som har gått nu, så mycket som jag har festat då, är typ det totala summan på vad jag har varit på för fester i Piteå. Ojoj.

Bara jag sköter skolan så tycker jag att det är okej, och det gör jag, Fick mitt första MVG på ett prov bara igår! Vad skulle mina föräldrar säga ifall jag sa det till dom? Okej. Det är exakt vad dom skulle säga, för det är vad som alltid har sagt när jag har fått det!



Yey, grattis till MVG. :) Bra jobbat. Puss!

2010-10-12 // 11:35:38
» mami

Nu var du lite elak....jag har alltid blivit glad för din skull. jag kanske inte alltid har visat det.

2010-10-12 // 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback