I'm dedicating

Okej, det här inlägget är dedikerat till min lillasyster Charlotte, endast för att hon klagar på att jag aldrig uppdaterar, vilket absolut inte är sant. För jag uppdaterar, bara inte så ofta. Jag har faktiskt ett liv som jag lever och inte tänker sluta leva förrens jag dör. För annars, blir det konstigt. Jag har hört att man inte kan fortsätta leva om man är död. Om man inte är vampyrer, för då är man levande död. Nekrofili måste det bli om man har sex med en vampyr, eller? För den är ju fortfarande död. Jag har aldrig sagt att jag har normala tankar i mitt huvud, lev med det.

Ööh, tillbaka till mina mer normala tankar. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag har inget särskilt normala tankar för jag är inte normal. Idag har jag och Erika sett Harry Potter and the Goblet of Fire, och bara för att visa att vampyrer faktiskt existerar så skrek jag EDWARD så fort Cedrick kom upp på rutan. För så skulle exakt Charlotte göra, och just därför gjorde jag det.


Till vänster från höger, jacqueline, Madde, jag och Therese!


» Ch

Det är bra det!!! :D

2010-10-12 // 09:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback