I'm deranged

E: Minst sagt.

Jag har inget att skriva så jag tänkte att jag skulle sätta mig ner och skriva att jag inget har att skriva. Nån som hängde med? Bra, då kör vi! Jag har ingen aning om hur jag åkte tunnelbana inatt. För antingen så planka jag eller så... så... jag har ingen aning för allt jag vet var att jag inte betala. Och om man inte betalar så måste man ju planka.
Har blivit utslängd från puben också. Hm... Det var inte mitt fel. Det var inte ens jag. Mjau.

Jag är trött och jag skulle kunna halsa i mig en tjockt stor coca cola flaska, oj, jag gör ju det. Scratch that, will ya. Varför skriver jag det här helt onödiga inlägget? För att jag har tråkigt, det värsta är att om jag fick som jag ville så skulle jag ligga på en strand i Spanien eller strosa omkring på Londons gator och bara njuta av livet.

Dessutom blev jag och E avhysta av militären igår, mitt på dagen. Vi störde tydligen högvakten, men det tyckte inte han.

För att vara nån som har jävligt lite att skriva så blev det ändå ganska många meningar. Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback