I'm happy

Nu skulle jag kunna dra värsta gladaste ramsan och bara hoppa upp och ner som en galen kärring på crack. Nu undrar säkert alla hur en galen kärring på crack ser ut, och det ska jag berätta er att det vet inte jag heller. Men jag kan inte föreställa mig att det är en vacker syn, en rolig syn må jag tro, men inte en vacker.

Jag har röda rosor som står på mitt köksbord i en gammal cola-petflaska. Grymt snyggt! Jag gillar rosor. Dom är fina. Oj, så patetisk man kan vara helt plötsligt.

Snart bär det av till världens bästa fik, Cafe art som ligger i gamla stan. Ett helt fantatiskt fik alltså! Hur god Isté och blåbärspaj som helst alltså! Om deras fika skulle jag kunna babbla på om hur länge som helst, så jag tar och sätter punkt nu.


det är alltid lika kul att få blommor utav någon,och spec rosor. ;)

2010-09-13 // 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback