I'm tired

Jag ser hur oseriösa mina tidigare inlägg har varit och jag blir så förundrad och stolt över mig själv! Att jag kan skriva så mycket nonsens, ja, det gör mig tårögd. Dessutom har jag ännu en gång fått bekräftat att cyklar är farliga. Vad var det jag sa! Nån på att göra cykling olagligt, för vårat eget bästa såklart. Inte för att jag är den enda i hela världen som inte kan cykla utan att välta, inte bara en gång, utan två gånger varje gång jag cyklar. Men idag har jag som sagt fått det bekräftat att det inte bara är jag!

Idag har jag lärt mig, att nej, det är inte bra att börja i en kurs som redan är startad. Vad blir resultatet? Jo, du får en massa uppgifter som du ska lämna in som de andra redan har gjort. Och jag vet flera saker som jag hellre skulle göra än att sitta ner med Martin eller Bettan i mitt knä och skriva en massa noja om något som jag vet att jag inte kommer att komma ihåg imorgon.

Jag bjuder på en bild.


Jag och Kajsa i min gamla lägenhet i Bureå under inflyttningsfesten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback