I'm awesome

Så dagen startade med att jag och Erika drog in till Hornstull för att sola. mmm, mysigt! Sen så efter det drog vi in till gamla stan och bara satt och myste. Vi gick förbi någon slags konstutställning vilket var helt galet roligt! Man kunde krypa in under borden och just det gjorde jag och Erika. Där under så fanns det liksom en jordglob som var halft ovanför och under bordet. Så fort någon rörde vid det så satt jag och pillade på den så att dom som rörde den trodde att den kunde röra på sig utan att dom puttade på den.
Fett kul för när jag väl kröp upp igen så stod det en turist där och bara gapade! Och sen så kollade han på mig och jag kunde inte hjälpa det, utan jag började asgarva så han skämdes och gick vidare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback