11 dec 21.25

Jag har verkligen inte varit den bästa på att uppdatera, har varken haft tid eller ork känns det som. Känns inte heller som om att mitt liv ska vara så intressant att läsa om. För det är det inte, inte ur min synvinkel i alla fall. Ni vet, 19 år, pluggar och jobbar arslet av sig. Okej, kanske inte arslet av sig. Men det blir ju som det när man ska kombinera allting som sker i ens liv. Studier, jobb, vänner och såklart familj. Och även där emellan kunna ta en dag och slappna av med en bra bok eller en jättebra serie från USA som de sedan bestämmer sig för att lägga ner. Hatar detta.

Tips på serie som det bara finns en säson av, men som ändå är värd att se är hellcats. Handlar om cheerleaders,
var lite fundersam på den, men efter bara ett avsnitt så var jag fast och marathon såg hela första (och enda) säsongen på en gång.

En av de bästa dagarna i mitt liv, med Erika i Visby.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback