I'm missing

Håller på att kolla igenom gamla bilder från min fotbollstid med f-92 och det är först nu jag inser hur mycket jag verkligen saknade den tiden och de människorna. All guld till de människor som förgyllde den tiden och jag känner mig lite nostalgisk och önskade nästan att jag var tretton år gammal igen. Fyfan vilka härliga tider det var. Och att vi var ett jävligt bra lag också är inte något man glömmer bort. Tyvärr så håller man ju inte kontakten med de människor som man spelade med längre, även fast man gick i samma klass upp till nian. Kanske beror på att jag först flyttade till Skellefteå och sen till Stockholm. Mest troligen.

Blev lite nostalgisk...

Dessutom så tror jag att idag så har jag skrämt upp min lärare i affärskommunikation... hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback