I'm party

Fick något panik för nån dag sedan då jag trodde att min bank-kort hade gått sönder. Två maskiner ville inte ens svälja det, men då for jag till Hornstull där jag vet att dem har en bank som har öppet. Testade först maskinen för att se ifall den ville ta emot kortet, och ja! Det ville den! Så jag behövde inte ens gå in i banken, vilket var skönt nu då jag inte behöver beställa ett nytt kort. Dock märkte jag att mitt kort går ut iår! I november...
Jobbigt, men livet är så.

Igår natt ringe mami och Thomas och störde mig praktiskt taget hela tiden, fett jobbigt, där låg jag trött och irriterad och så ringer dem! Det värsta var att dem var på styrdans! STYRDANS! Googla....

Ikväll blir det dock inte en lugn kväll. Fest.


» Mami

Det var inte alls natt...det var före 24.00

2011-01-15 // 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback